#67 - popcorn!

jag blev helt plötsligt jättesugen på popcorn, och
mamma skulle fara och handla nu så då får hon
lov att köpa popcorn till mig också ;D

Sitter och kollar på tv nu, på nåt program på 5an,
vet inte riktigt vad det är för nåt, tror inte jag har
sett det förut men carolina gynning är typ med,
verkar ganska bra iallafalll.
Ikväll så är det ju sanningens ögonblick också,
det får jag iinte missa=D men det kommer jag
inte, har inte missat nåt avsnitt ännu, jag fattar
endå inte varför man ställer upp i det där programet
om man har varit tillexempel otrogen, som den
där killen va. Men det var väl endå lika bra att han
var med, för då kom ju sanningen fram.
Men man får väl ta konsekvenserna om man söker
till ett sånt program, gäller även för hans tjej.
Tycker väl endå synd om hans tjej men jag tror att
han skulle gjort de ogjort om det gick, för han ville
ju gifta sig med henne och allt. Och varför tidningarna
gjorde så stor sak av det fattar jag inte heller.
men jajaja, finns inte så mycke mer att skriva om de
dära=P





Världens bästa tvserier


             
 

OC, One tree hill och Gossipgirl.

Tvserier som man kan sitta och kolla på
i timmar. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0