#65 - God morgon!

Vaknade nyss, har inte klivit upp än,
ligger i soffan med bärbara, såg en
film igår kväll som jag faktiskt tänkte
se klart, men somnade i soffan på
pausen, som vanligt då.

MEN VARS ÄR SOLEN??
jag vill ju ha sol idag. men nejnej.
jävla skitväder, hoppas det blir sol
sen..

Idag så ska jag fara och köpa mat åt Zlime.
Får väl se vilken tid det blir, hoppas bara att
dom fortfarande har öppet på söndagar, för
djurmagazinet brukar ju vara stängt då, men
sist vi var där så hade dom ändrat och hade
öppet. men jag vet inte om det bara var nåt
tillfälligt, får väl se :)

ooch imorn så äre skola igen, är verkligen less på
att vara i skolan nu, nu vill jag ha sommarlov. men
tiden går ju endå rätt så snabbt nu i slutet, sen sista
veckan kommer det ju inte att vara något speciellt i
skolan typ, brännboll och sånt.=)

nu står mamma här och skriker, hon glömde tydligen
spara sin blogg och hade skrivit skitmycke och nu är
hon förbannad, haha, rätt åt na! ;D haha

nu ringer den där jävla försäljaren på dörren, i heelvette
att jag tänker öppna, igår ringde han tydligen på dörren
kvart över 9!

Nu ska jag he på tvn och ligga här en stund, sen så blir
det väl att fara på djurmagazinet trror jag, heejs=)


Kommentarer
Postat av: ammisssss

haha äru säker på att dom hade öppet den där söndagen och att det inte bara var den där fredagen då du trodde det var söndag? ;)

2008-05-11 @ 14:54:06
Postat av: Milinah

haha nääe det var faktiskt en söndag eftersom det stod att dom hade söndagsöppet! =D
jag är faktiskt lite smart :) haha

2008-05-11 @ 16:04:19
Postat av: ammizZzZzzZ

haha okej men dåså :D nice

2008-05-12 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0