#64 - hallojjs ! =)

Det vart inte att fara och sola, Sanne och
Tezza hade redan varit o solat i typ förrgår
och jag fick endå inga pengar till det, meen
jag, Sanne, Tove, Tezza, Toves mamma och
Vida har suttit utanför Tove i solen, som
försvann typ hela tiden och spelat nå kort
grejjs, vet inte hur man stavar det ;D
Det va ju ganska kul, tiden gick skitfort.
Sen så fick typ alla nån skrattattack mitt i
allt.

haha aja sen blir det kanske att gå dit igen,
men klockan 9 ska jag iallafall se en film
som är på tv, typ min bästa väns bröllop
eller vad den nu heter, nåt sånt=) det blir
nog bra.

Känns som att jag inte gjort nåt annat än att
gå idag, haha typ för att jag gick hit från pappa
sen härifrån till Tove och sen tillbaka, båda
dom bor ju på östra och jag på västra, så det
blir en bit endå.

Och Viiida ska ju alltid hålla på skälla åt små
saker, så jobbigt, jag måste få hon att vara
tyst, det går ju bättre när man är hemma,
vi har ju en sprutflaska så om hon skäller så
sprutar vi lite vatten på hon och då blir hon tyst,
men det är ju jobbigt om man ska hålla på och
ta med den överallt, haha näe men snart så
måste hon ju fatta att det är fel att skälla.

Råkade kliva på hennes lilla tass idag, stackars
lilla videlida, ska pussa på den sen!
Nu ska jag äta pizza och kolla på tv, kanske
skriver mer ikväll om jag hinner! häjda!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0