#62 - sommmarr ?

Idag äre skitfint väder ute :) jääh. Det har som
börjat bli så att på veckorna så har vi dåligt
väder och så fort helgen kommer så blir det
fint väder ;o haha men jag klagar inte :)

Ska snart gå iväg till skolan, har bara en lektion
och sen så ska jag hem igen=) 

Ibland så önskar jag att hundar kan prata, Vida
följer efter mig och klöser på mig och vill något,
men jag kan inte komma på vad.. Lucy får man
följa efter om hon vill nåt också visar hon vägen.
Men Vida sitter bara där, sen när man reser sig
så följer hon efter en. Aja.. hon har just varit ut
och har vatten o allt så hon kanske bara vill ha
uppmärksamhet.

Senare idag blir det kanske att fara och sola med
Tove, får se. Det beror på om jag har pengar till buss
och sånt.Jag har inte orkat kolla hur mycke pengar
jag har. Men får kolla sen när hon ringer isf ;D

Jag vill ha riktig sommar nuuuu....
Sola bada och äta glasssss, finns inget
bättre. jag längar söönder nu!

Nuu är syrsorna slut, Ska köpa en ny box till dom
sen när jag får råd, men vi ska prova köpa hem
maskar också och kolla om Zlime vill äta det nu,
det ville han ju inte riktigt ibörjan. Men vi får se.
Han får väl nöja sig med det han har. ;D
Men vi ska självklart fortfarande ge han syrsor
också, eftersom det är grundfödan, men just
nu så får han prova på maskar, ska nog fara och
köpa det imorn=)

Näe måste börja gå om en kvart, så nu ska jag gå
och göra mig iordning och så=)  pusshej, hoppas
alla får en trevlig dag! =D

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack tack :)ja visst varet skit fint väder idag. Man mår jävligt bra av det :D hade bra.. :)

2008-05-09 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0