#61 - Helu

Slutade halv 2 idag och nu sitter jag hemma hos mamma.
Idag ska jag nog bara ta det lugnt för jag känner mig helt
slut idag. Ska nog lägga mig tidigt. Men sen så har jag dans
idag också ju och den ska jag vara med på. Jag tror att det
bara är 2 danslektioner kvar den här terminen, så jag tror
iallafall inte att vi ska börja på nåt nytt, för då kommer vi ju
inte hinnar lära in den, vi kanske ska gå igenom det vi lärt
oss under den här terminen eller nåt, jag vet faktiskt inte
riktigt.

I helgen så ska pappa hämta min moppe, äntligen!=)
Fast han har inte betalat försäkringen än och det ska
han göra nästa fredag tror jag, då ska vi även köpa en
ny hjälm eftersom att min gamla hjälm är lite förstor,
sen så är den inte lika fin heller! ;D

Nu äre fan inte länge kvar till sommarlovet, häärligt.
jag längtar så jävla mke så jag håller fan på spricka.
haha, nämen det kommer bli jävligt skönt med lov,
och med sommar! Har inget speciellt planerat till
sommarlovet men jag får väl se vad det blir, jag tänker
iallafall ha roligt i sommmar, det har jag bestämt. deså.

Nu är jag verkligen trött på att vara sjuk. Jag tycker att jag
har varit sjuk på nåt sätt nu helatiden i typ en månad eller
nåt. Men det börjar ju kännas bättre nu så jag får fan
hoppas att det håller i sig och att jag inte blir nå mer sjuk
nu, för det orkar jag verkligen inte.


Nu ska jag gå och kolla på tv och äta lite innan jag ska
iväg på träning, baaaajjj

Kommentarer
Postat av: camilla

Fin blogg :D älskar denna rosa.
Har precis gjort ett Cd omslag med den färgen.
Kolla gärna in det och ge literespons om du har lust :D kram kram.

2008-05-08 @ 21:29:59
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0