#59 - LÖrDag

Idag så åt jag och Tove lunch på frasses! hehehe.
Men vadå, vi vart så sugna.. Sen så for vi hem till
mig och jag kammade och klippte Lucy så hon
vart jäättefin! Nu har hon alldeles len päls runt
benen ocksåå :)

Sen så for Tove på stan och jag satt ute på
balkongen och solade, vi hade skitvarmt idag,
höll ju fan på dööö, så härligt. Så vi käkade
middag ute på ballan, tonfiskissallad.

Sedan så for jag och mamma på Coop Forum
som det numera heter, fastän det säger man
obs.. aja skitsamma.. Då köpte vi massa
godis.. För de är ju endå Lördag.
Mamma har fått för sig att hädanefter så ska
man bara äta godis på lördagar.. av nån
anledning..

Sen kom Tove hit igen, och en syrsa rymde!!!!!!!
Fast mamma fick fast den.. jag höll fan på svimma
så rädd jag blev, jag blev skadeglad när zlime åt
upp den!

Syrsorna är faktiskt ganska gulliga endå, Jag
har en värmelampa åt dom, och idag så satt alla
på rad och solade, så sötaaaa.. hahah fast jag
hatar dom endå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0