#58 - Zlime

Nu har jag just gjort ordning hos Zlime :) Vart mysigt
där inne nu, nästan så att jag vill bli lika liten som han
och flytta in.. haha nämen de vart fint :) Han går runt och
inspekterar det nu och slickar på allt.

Sen så har vi gjort syrsornas gamla hem till en flyttbox eller
vad man ska säga, till zlime. Som man kan ha ifall man
måste flytta honom, eller om han bara vill komma upp ibland=)

När vi skulle tömma den från syrsornas grejjer så såg vi att en
syrsa var kvar, vi trodde alla va slut, så jag skrek. fan va rädd
jag blir. jag måste ju vänja mig snart!! kommer att mata den
där ödlan flera år framåt så det är väl lika bra att jag vänjer mig
vid att ha syrsor och att ta upp syrsor, uschh dom är så läskiga.

ME DONT LIKE SYRSOR! HATE IT!
men zlime älskar dom. bläähhhhhhh.

får rysningar. ska kolla på tv. häjda=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0