#56 - Valborg

var väl rätt så kul till en början. Vi va hemma hos tove ett
tag och sen så for vi förbi emelie o så. Efter det så
for vi på nån fest som alla typ var på och där vart allt kaos
efter ett tag,

men troots slutet av kvällen så hade jag faktiskt kul, jag hann
inte kolla på majbrasan, de va tråkigt, för det kändes inte som
att det var valborg. hmm ja de finns nog inte så mycke att skriva
om valborg egentligen, tänkte ta massa kort också men det glömde
jag ju helt bort. blä.


Ikväll så blir det att kolla på so you think you can dance och sanningens ögonblick.
känns skönt att bara sitta hemma ikväll.
Imorn så blir det nog att gå förbi djurmagazinet och köpa syrsor, orkar inte göra det
idag. så det blir imorn.

Nu ska jag kolla på tv. häjs


Hur var din valborg? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0