#101 - ssommar!!

vaarmt ute!! så varmt, och skönt.
Idag så käkade jag och Tove rullkebab, gottt! Sen
efter det såg vi på en film, Tove somnade när vi
kollade på film, haha tråk. Men jag såg iallafall på
en film, och sen så gick vi ut och satte oss på ängarna.
Vida vart helt cp, först så hoppade hon in i som en
järnstång som är där på ängarna runt fotbollsplanen,
såg ut att göra jävligt ont måste jag säga, men eftersom
att Vida knappt brydde sig så var det nog ingen fara.
Sen så började Vida jucka på min arrrm!! hon är på löpen
och blir alltid helt galen då.
Efter det så fick hon för sig att hon skulle börja gräva gropar,
men hon fick bara gräva en liiiten eftersom man inte får gräva
gropar där, antar jag. Och sen började hon rulla runtruntrunt
och blev sedan helt galen och försökte typ äta upp kopplet.

Fick iallafall några gulliga bilder på henne, eftersom att hon
pausade ibland, det är ju skitvarmt ute, så jag fattar nog
egentligen inte hur hon ens orkade.
Här kommer lite bilder på sötvida.





Men nu ska jag gå och kolla när vi ska käka middag,
köttfärspizza, muums=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0