#100 - tjohejsan :)

Nu har jag skrivit 100 inlägg ;D där ser man.

Igår så blev det som jajg skrev, att sitta hemma
och kolla på disney=) Sen efter det så for jag och
Tove ner och kollade på stan, vi skulle kolla på
hamnis när min bror skulle uppträda, men nej
det missade vi ju, så då kändes det ju lite ovärt
att  betala 50 spänn på att gå in. Jag visste ju inte
ens vilka mer som skulle uppträda, så då bestämde
jag att jag skulle behålla mina pengar istället.

Jag och Tove gick runt lite på stan och kollade om vi
hittade nåt folk där. Fast det var ganska tomt på folk
man kände igår, alla var säkert på hamnis.
Så då bestämde jag och Tove att vi skulle ta oss en
promenad ;D vi gick och gick och tillslut så hade vi
kommit till ett ganska mysigt ställe en bit ifrån
tegsbron. Vi satt där på en bänk och pratade om
grejjer och tiden rann fan bara förbi.

Efter det så återvände vi till hamnis, eftersom att folket
måste ju komma ut nångång. Den här gången så
träffade man ju nåra, fast vi stannade väl där ute högst
en timme tror jag, för det var rätt så kallt, sen så for jag
hem.

När jag kom hem så försökte jag sova, var skittrött, men
självklart så ska jag vara så lättväckt, fick sms och folk
ringde hela tiden, jag höll fan på sprängas. haha, men det
var nog lika bra att jag vaknade för att Tove kom förbi här,
sen så sovde hon här också.=)
Jag fick iallafall svårt att somna efter det och hedde på
Pocahontas!=D Då såg jag färdigt den och sen så
somnade jag.





Det var min kväll igår=) och nu ska jag nog gå ut och känna
hur varmt det är och kolla om det kanske är lämligt att ha
kjol eller något idag! =D

häjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0