#128 - Måndag


asså jag är ju nästan lite osäker,  är det måndag idag?
dag så har jag iallfall inte gjort så mycket. Jag och Tobbe har bara varit hemma och typ spelat kort, Mariokart på wii och guitar hero på xbox360. Sen så var jag hunvakt åt grannens vovve ett tag också. Han var lite tjurig idag och ville bara hem, men Vida sa åt honom så fort han tänkte springa till trappen, haha så det var ju gulligt;D

Haha, jag har lärt min sköldpadda en "konst". När man klappar händerna så ställer han sig på alla fyra, alltså lyfter upp sitt skal. Man ser hur tungt det är, benen på honom bara skakar, haha. Han gör det bara när han är uppe på sin sten som han brukar ligga och sola på, men det är skitgulligt;D haha.

Hoppas det blir lika bra väder imorn. Ska till pappa imorn och sen så blir det typ att vara ute och hitta på nåt med Tove eller nån skulle jag tro=) Iallafall om det är bra väder.

Färgade håret igår också, skulle göra blonda slingor. Men det ser mer ut som att jag är blond och har litelite brunt i håret, och brunt underhår. haha men jag klagar inte, jag är endå nöjd=) Har köpt hem Blondspray från schwarzkopf också. Eftersom färgning sliter så mycket på håret, så ska jag spraya istället. Det kanske inte ger samma effekt, man blir ju inte blond på en gång, men tillslut så blir man det=) Min moster använde det och hon vart ju blond. Sen så vill jag inte bli sådär "vitblond" heller. Då är nog sprayen bra;D
Sen så kollade jag på två filmer också, "Underdog" och på "Förtrollad". Underdog handlar ju typ om en hund som av någon olycka får superkrafter, kan tala, flyga och såntdär. haha den var rolig, har velat se den ett tag nu och nu har jag gjort det;D Sen så Förtrollad handlar om en prins och en prinsessa som kommer upp till verkligheten från typ.. en saga? Tecknat är det iallafall.. Blir jobbigt att förklara den, eftersom det blir så mycket, men dom flesta vet nog vad det är eftersom den är ganska så ny. Inte är den gammal iallafall. Men den var också bra=)

Näe nu ska jag gå och kolla om det finns nåt gott att äta sen så ska jag kolla på en film som vi har hyrt=) hejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0