#127 - shuhuhu

Igår så var det wheels, men jag var inte på stan, utna jag var hundvak, Tove var här
också och vi hade ganska så kul;D Vi kollade på nån film och hade typ skrattdamp.
Slog huvet skithårt i sängen också! Har oooooont nu!!
Idag så är det söndag, vad ska man göra nu då? Blåser lite ute. Vi har fortfarande knappt haft några riktiga sommardagar ute. Visst har vi haft sol och varmt men man måste nästan jämt ha en tröja på sig för att det blåser så mycket. Verkligen sommarkänsla. nat.

Tror nog kanske att det blir att sitta hemma ikväll, om det inte dyker upp något senare. Väärlidens längsta natt har det varit också! Jag somnade ganska tidigt, vid 2 tror jag. Sen vid 5 plingade det på dörren jääättemycket så jag hade inget val, jag gick ner och öppnade. Då var det Tobbe och Nadja och nån till som kom hit. Och dom spelade hööööög musik. Så det var ju bara att kliva upp. Kollade på en film. Var vaken tills Tobbe gick och la sig. Han la sig vid 9 typ (?)
Somnade ganska fort endå tror jag. Men jag vaknade 10. Klev upp, vet ej varför. Kollade lite, mamma hade vaknat, sen gick jag och la mig igen. Sen vaknade jag och trodde att klockan var jättemycket. Klev upp också var den bara 12!! aja nu gav jag upp iallafall. orkar inte hålla på sådär längre! hihi ska kolla om vi har nåt å äta nu! :) Häjs!




Vad gör man när sanningen inte går att förneka längre?
kämpa på gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0