#126 - Lappudden


Påväg till Lappudden så stannade vi vid denna stuga och käkade lunch, för att sedan gå och klättra i grottor.
Jag klättrade inte i grottorna, det var alldeles blött och mörkt och trångt där inne, näe usch. Jag ville inte=)





Lite bilder på stället vi bodde på=) Det var skitmysigt
där ialalfall :D


Alla stugor var som i en rad, och hade olika namn tex, Jorden, Vatten, Rymden osv.
 Vi bodde i denna stuga och den kallades för Vinden=D


Här ser man lite av rummet i stugan. Det är också 4 sängar som inte syns på bilden=)
Jag, Lisa, Tove och Emelie bodde i samma stuga.


Jag-- klättra upp där?? Glöm!


Så vi som inte ville klättra for iväg hit, det var värt det=) hade något kul!
Fanns massa att göra här ;D


Tillexempel spela schack=D hihi


muu.


stöpp!


Fara på ica och köpa gott är aldrig fel;D


fin fontän=) hihi


mkt gott i den skålen!


Jag, Tove och Aras for ut med båten en sväng;D


Fin regnbåge=)


Sista natten så grillade vi=)


Sen var man i tråkumeå
igen!... men fick iallafall
träffa min älskade VIda!=)



Rätt så skönt att vara hemma igen faktiskt, även fast jag hade rätt så kul där borta=) Fast ibland så hade man
ju lite långtråkigt meen. hihi jag är ialalfall glad att jag for dit=) Har träningsverk i axlarna och i benen! Måste vara
för att jag burit min väska så mycket och för att stugan vi var på i  början, den låg uppe på ett berg, och vi gick dit
upp. Det var inte kul! jobbiigt vare.


Sen så var Tobbe och mamma iväg och köpte Guitar Hero också, Sjukt kul! ;D
Fast har bara spelat det några gånger förut så jag är ju inte så bra, hehehe.
Men det tänker jag bli lix;D  Ikväll så är det scary movie 3=) Tänker jag se!



Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0