#125 - Lappudden

Jaa, Imorn så far jag iväg till Lappudden med Athena. Blir nog kul. Vi ska gå i grottor och klättra i berg och sånt, sen så ska vi bo i några stugor på nåt läger ställe=) Jag, Emelie, Lisa och Tove delar stuga. Så det är ju bra! ;D Längtar lite, fast känner mig endå ganska opepp på det just nu. Vet inte varför. Kanske för att det är så dåligt väder eller något. Klockan halv9 typ kommer dom att hämta mig här på västra. Vi skulle egentligen mötas på skolan men vi behövde inte gå ända dit=) så dom hämtar oss istället. Måste packa ikväll också. Det är kul att packa!=D ibland... Lappudden ligger någonstans vid höga kusten typ, så det är inte sååå hiimla långt borta. Skönt, för jag orkar verkligen inte kliva upp tidigt och sen fara iväg och sitta i en bil en hel dag. Känns bara drygt. Vi ska iallafall vara där tills på torsdag=)

Vi hade möte idag. Hade varit hemma hela morgonen, och klivit upp fööör tidigt, pga det jag skrev i förra inlägget. Det levde om enda tills jag for! Var skönt att komma ut för då var det så tyst. Och när jag klev in i skolan, kan ni gissa vad som hände då? brandalarmet gick!! jag höll fan på bli galen! Det pep väl sådär 10 minuter eller nåt. Vi var tvungen att gå ut och sen gå in igen. Brandkåren kom också, men det brann inte så. Nu så har jag haft ont i huvet ett tag, men det är väl inte så konstigt! ;O uscha.

Hoppas det blir bra väder där borta när vi far, så man kan paddla och bada och sånt!=) Nu ska jag gå och kolla när vi ska käka, sen så ska jag packa! Blir nog att fara förbi Tove och kolla på film sen, måste iallafall hämta mitt smink som jag glömde där för några dagar sen.

Chris Brown - With you.
Älskar låten!


häjs! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

tack för din kommentar hos mig om mina marsvin =)

2008-06-23 @ 17:37:40
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0