#122 - spöregn

Det spöregnar ute.. och jag måste till djurmagazinet! hjälp :(

hoppas det blir ett liitet uppehåll snart, då springer jag iväg=)
men jag måste duscha först också.

Vaknade nyss också, brukar kliva upp när Vida säger till mig att
hon vill gå ut, hon väcker mig på morgonen då det är dags att
kliva upp;D men nu så var det jag som fick väcka henne! hon
låg och snarka på rygg när jag vaknade.

aja men det blir inte  så mycket längre inlägg än så här just nu,
måste duscha och sen fara iväg. blää.

häjS!

Kommentarer
Postat av: Eva

Här är det soligt, men jag skulle inte ha nåt emot regn just nu...

2008-06-22 @ 13:18:42
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0