#121 - midsommarr

Har faktiskt haft en rätt så bra midsommar i år, även fast det inte blev nåt speciellt!=)

Först så käkade jag och mamma middag, blev inget stort, eftersom det bara var vi två.
Och vi äter inte så mycke på midsommarbordet, så det var ju onödigt o köpa massa
annat skit;D hihi.
Efter det så satt vi ute på balkongen ett tag sen så spelade vi nåt frågespel också, hon
vann så det behöver vi inte skriva nåt mer om, hehehe. ;D
Efter ett tag så gjorde vi maränsvisch eller vad det heter, o de va fanimej gott. Funderar
på att gå och göra det nu med men jag känner att jag inte har någon ork till det. Sen så
blev det att kolla på två filmer, som också var bra! Orkar inte skriva om dom, kanske gör
det sen=) dom hette iallafall "Blackout" och "The Messengers"
Sen vid 1 halv 2 eller nåt sånt tror jag (?) så kom Kl, Alex, Amanda och Tezza hit, vi kollade
på film och spelade wii ända tills nu. Fick ett antal skrattattacker under kvällen också, kan
nog ha med att göra att alla var rättt så trötta. Jag skulle kunna somna nu på direkten om
jag la ner huve men jag känner inte för att sova=D kanske för att jag är ganska så övertrött
just nu, hihihi.
Vida ligger och snarkar. Om jag ska ropa på hon när hon sover utan att hon vaknar så ska
jag kalla henne gurka! För då reagerar hon inte. . . .... faast nu kom jag på att jag har ju ingen
anledning till att ropa på henne om jag endå inte tänker väcka henne. smart ja e, ibland.

Känns endå som att jag borde lägga mig snart om jag ska orka kliva upp i tid imorn, orkar
inte sova bort hela dagen.. hmm. Och jag vet att jag aldrig skulle orka vara uppe hela dagen
imorn om jag inte sov nåt inatt, men det är endå ganska så frestande;D  Man ska ju leva varje
dag som om det vore den sista!;D hihihi. Fast om det här vore min sista dag så skulle jag nog vilja
sova.. hur roligt är det att gå runt och tänka " haha, idag så kommer jag att dö! haha! "
Näe, nu vet jag inte vad jag snackar om, ska sluta nu med att skriva så att det inte blir nåt superduper
drygt inlägg.=D

Lite bilder också!!



Vårat lilla fina midsommarbord!=D


muums!


Och fint väder fick vi ju till sist!=D najjjsseee


Nu ska jag nog kanske sova. Ska kolla runt lite på datan först och sen får jag
väl se vad jag gör. hääjsss! Sov gott allihopa!/God morgon alla andra!

Kommentarer
Postat av: tezza

haha, det var fett värt ;d

jag sov till klockan 6 xD haha, gick du ens o la dig nått? ;O

2008-06-21 @ 22:03:15
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0