#120 - midsommar

Så nu var det midsommar=) Vilket bra väder vi fick! naat.
Är jäättehungrig läängtar tills vi ska äta gomiddag=D
kommer äta såå mycket. Har just varit duktig och fixat till
stenarna hos Marko, sköldpaddan och fyllt på med vatten.
Så nu simmar han som en galning=) Han älskar när man
häller i vatten, han blir helt vild.

Skulle egentligen fara och tälta idag men så blev det inte, och
det var ju på ett sätt ganska bra också om man kollar vädret.
Det är ju regn och ´plask här.
Istället så ska jag bara vara hemma och ikväll så blir det att kolla
på några filmer som vi har hyrt och äta marängsvisch, eller hur man
säger;D Sen har vi massa gosaker också och dipper och sånt, så det
blir säkert bra=D


Sen så är vovvarna fina med sina rosa sjalar också=D



Han bara njuuuut=)


Älskar den här bilden, hon blev så sjukt söt!
Söta lilla Lucy=)





Nu ska jag ta och lägga mig och kolla på tv, kanske somna en timme, är så trött. och jag pallar inte vara trött senare ikväll. Så ska försöka sooeva lite nu.

Ha en bra dag!=D

häjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0