#118 - Zlime

Idag så har jag faktiskt bara suttit hemma och tagit det lungt.
Gjorde alldeles nyss om hos Zlime, kollade på tv, på ett
sånt där design program, vet inte riktigt vad det heter?
Iallafall så hade han som bodde där en Geckoödla, och
dom gjorde om inne hos geckoödlan dära, så då fick jag
också lust att fixa lite hos Zlime=D Såg att dom ställde in
en Kaktus, det vart ju snyggt, så nu har Zlime en liten kaktus
inne hos sig med, och lite mer stora fina stenar och en fin
kruka som hon kan krypa in i, blev skitmysigt=). Men kaktusen
som jag ställde in har ganska mjuka taggar, annars så hade
jag inte vågat ställa in den!

Imorn så blir det att kliva upp och sedan ta en dusch, sen så tar
jag vovvarna och går till Djurmagazinet och ska köpa mat till Zlime.
Ska också kolla efter någon bro till zlime, som en hängbro eller något
som man har till råttor, det skulle behövas i Zlimes terrarie, så att hon
får lite mer att klättra på=) Det skulle nog bli bra! Ska kolla efter nån växt
också. Tycker att hon har så lite att gömma sig bakom. Fastän jag har
rätt så mycke saker där inne, så jag får väl se om jag hittar något fint åt
henne=)

Näe nu ska jag nog ta och gå och lägga mig snart och titta på tv, så att
jag inte sover bort hela dagen imorn, det är ju midsommar! Kan verkligen
inte sova bort hela dagen imorn=) häjs!


hoppas alla får en trevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0