#116 - internet funkaar

Nu så funkar internet här hemma hos pappa, fast det är inte helt
fixat än eftersom det inte fungerar på Tobbes dator, så dom ska
fippla mer med internet sen, Men just nuuu så funkar det för mig
iallafall ;D .. hihi. Igår så sovde jag över hos Tove, vi kollade på
massa filmer. En film hette Mini's first time eller nåt sånt, den
var helt sjuk men endå skitbreaa;D Den handlade om en tjej
som hade en mamma som typ var helt cp, sen så var ju hon,
Mini inte så normal heller, och det slutade typ med att Mini
och hennes styvfar blev tillsammans och sånt och sedan så
ville dom bli av med Minis mamma osvosv, helt sjuk men endå
värd att se;D

Idag så får jag se vad jag hittar på, kom just hem från Tove och ska
alldeles strax käka middag. Eller nej nu ska jag käka middag, så jag
skriver väl kanske mer ikväll=)

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va söt blogg !! Kan ju inte bli sötare ! hundbilder överallt!! Jättegulligt!



vad är de för ras på din hund ?! =)ja hade gissat på en blandning mellan labb å boder collie :o)

2008-06-17 @ 16:16:55
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja! hon är sööt! :D

2008-06-17 @ 18:12:58
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0