#115 - mijau

har varit väldigt dålig på att uppdatera ett tag nu känner jag.
Också ska jag till pappa nu idag också, där internet inte
fungerar. Ska säga till honom att han måste fixa internet
snart, annars äre ju inge roligt att vara där;D inte lika iallafall.
idag så ska jag som sagt till pappa och sen så kanske jag ska
vara med Tove också, får se. Min moppe fungerar äntligen igen!=D
härligt. hihi.

Igår så färgade jag håret och klippte mig, syns dock inte att jag har
klippt mig eftersom att jag bara klippte topparna. Jag färgade lite
blont i mitt hår men det är väl inte precis blont, typ blondorange,
visste ju att det skulle bli den färgen så jag är iallfall nöjd=)
Sen efter att jag hade färgat håret så gick jag till Tove och sen så
gick vi hem till min pappa och hämtade moppen. Då åkte vi moppe
till min mamma och satt här och spelade spel och hade allmänt kul.
Körde nån jävla lek som man skulle dricka mycke vatten i också, vilket
jag ångrade sen, blöö. var ju tvungen att springa och pissa hela tiden;D
haha. Sen så fick jag jätteont i magen och kunde knappt skratta. Så det
var jättejobbigt att få skrattattacker igår ;D hhihi.


Mitt hår=) Har mycke brunt i håret också men det syns
inte på bilden.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jo, men kosntigt att ingen annan fått reda på det :P

2008-06-16 @ 20:38:39
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0