#114 - min dröm

haha hade sjukt roligt inatt, så jävla sjuka dröm.
Först så skulle jag till skolan men då ringde
Sanne och frågade om jag ville följa med till Turkiet.
Mange var där och han var sjuk, så då skulle Sanne
och hennes pappa fara dit med halstabletter. haha
så då for vi dit. Vi åkte  flyg ner dit och det tog typ en timme
högst. Sen så var vi där ett tag och det var skitvarmt. Sen
skulle vi åka båt tillbaka och jag tyckte att det kändes
jobbigt eftersom att jag brukar bli åksjuk. Men det gick iallafall
bra.
Vi var tillbaka till skolan vid lunch och då skulle vi ha Musik.
på musiken så skulle vi komma på en uppfinning med hjul.
Och alla hade gjort samma uppfinning. Limmat fast hjul på
sina skor. Dom kunde rulla fast dom var fastlimmade, helt
sjukt. Aja. Sen så hade vi plötsligt en simhall inne i musiksalen,
och då så skulle vi dyka med våra hjul, och sedan försöka ta oss
upp. Men jag minns bara att jag hoppade ner i vattnet och sen så
var  vi plötslit ute med våra hjul. Det blåste skitmycket och man
skulle springa med vinden och tillslut så flög man, vi flög skithögt!
tills vi kom till en tågstation, där gick det inte att flyga så då fick vi
gå tillbaka.
 Sen så minns jag faktiskt inte så mycket mer. Haha men det var
iallafall kul=D



MAT! häjs.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej, ja de har man ju ört! Många av de jag känenr där eller många o många men iaf de säger att lärarna är dåliga. Jo precis lilja passar mig bättre. Jag har ingenaning med samam dag som vi slutade, i tisdags så fick jag ett brev från lilja där de stod att jag kommit in på natur! Kan vara att jag fick veta de så tidigt då de bara är 9 st som sökt. men jag blev förvånad!

2008-06-15 @ 21:01:19
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0