#113 - Lördag

idag  så har det varit bra väder!=D
Jag har  suttit ute på framsidan med alla djuren
och nu så har jag bränt mig på ryggen, blää det
gör lite ont, men jag klagar inte, hhäh.
Sen så har jag inte gjort  så mycke mer idag,
har suttit inne och spelat wii och xbox med  Tobbe.
Det finns aldrig nåt att göra ute när det är bra väder,
men man hittar alltid på nåt när det är  dåligt väder.
Varför är det så?

Ikväll så har jag faktiskt ingen aning om hur det blir.
Kanske blir att vara hundvakt ifall mamma ska fara
ut ikväll eller nåt, men det är ju alltid lika mysigt.
Att bara sitta hemma och mys i soffan=).

Men nu ska jag kolla om solen har flyttat sig lite än
så att jag kan sola lite på balkongen=) häjs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej. Jaha nä jag har inte hört så mkt om skolan? Vad äre som sagts då? Jag har ju också funderat på forslunda o var jus tensäker ända tills jag fick syn på lilja. Var ju på info på båda skolorna o Forslunda var ju nästan ett skämt, för mig passar det inte alls, jag orkar nte hålla på med kossor o sånt. Men jag t'änkte ju gå naturbukslinjen med natur och häst, men du ska gå den där man har prao mkt också va? den yrkesförberedande typ? Hade typ kommit ngn ny. Ja är de hundar du vill jobba med så är det ju bra! Ja Natur är ju en bred linje, särskilt då man itne vet vad man vill göra-som jag inte vet!! Men vad äre som sagts om forslunda? nu blev jag nyfiken!

2008-06-14 @ 22:30:47
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0