#112 - Fredag

Idag så tog jag det bara lugnt till en början, spelade lite wii med bror och så,
sen så gjorde jag mig i ordning och körde moppen till pappa, så nu håller han
på att ladda batteriet till moppen=) Hoppas att den funkar som vanligt imorn.
Efter det så gick jag förbi till Tove, vi kollade lite på tv och så och sen så gick vi
till hennes mamma, dom hade en hund där som var på besök, dom skulle
kanske köpa den. Den var skitsöt och hette Karma=)
Men dom ska typ inte köpa den, dom ska kolla på någon nakenhund istället=)
Dom är ju också söta.

Sen så gick vi tillbaka till Toves pappa och åt Tacos ;D Var väldigt jobbigt att gå idag,
har sååå skavsår sen skolavslutningen. blää. hatar skavsår. Det gör såå ont=(.

Efter att vi käkat Tacos så kollade vi lite på tv och hade nå skrattdamp. vettefan varför,
men det är alltid lika kul;D Sen så vare dags att gå hem, skulle kolla på någon film
klockan 9. Den var inte så bra som jag trodde så den orkar jag inte skriva om=)
Har just legat och gett Vida massaaaage i typ en halvtimme ;D och hon njöt. När hon
njuter så ser man halva ögonvitan komma fram i ögonen, haha hon är så söt:) min
lilla voffsing. ♥

blö orkar inte skriva nå mer nu, ska gå och kolla på scrubs! <333333

hääjs=) hoppas alla mår lika bra som jag idag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0