#111 - Tjolihopp!

Igår vid 5tiden så blev det liite bättre väder, solen tittade fram
och så, och då tog jag Vida och gick på en långpromenad. Vi
mötte Tove någonstans på Östra också för hon ville följa med=)
Vi gick väl i nån timme och sen så for jag hem och käkade, fast
jag har bitiit mig på tungan, är alldeles röd och har typ ont i
halva tungan, blää. var skitsvårt att äta hamburgare iallafall. Men
allt går bara man vill ;D haha.

Sen efter det så  blev det att kolla på film på tvn=)
Kollade på Min stora kärlek. Jag tycker att den filmen är så bra=D
hihi. Och att den har bra slut :)

Sen så hade jag verkligen ingen ork till att gå ut och göra något, så
det blev att sitta vid tvn resten av kvällen och sen så gick jag och la
mig=)

Idag så har jag blivit bjuden på middag hemma hos Tove;D Dom
skulle äta tacos så det är klart man inte tackar nej=) haha. Vet inte
vilken tid dom ska äta, men jag får väl gå och duscha nu snart och
göra mig i ordning och sånt. :)

Idag är det hyfsat väder också, ään så länge iallfall. lite kallt men solen
är iallafall framme, fast det är massoooor med moln påväg hit så det
ser inte så lovande ut=( blää.


Näe nu ska jag gå och duscha=) häjs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej vad kul! Tkr du också om no ämnen o matte o sådant? :)

Finns det att välja ngt med hundar o sånt på lilja eller hade du bara tänkt gå antur där?

2008-06-13 @ 20:16:48
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0