#108 - skitväder!

Skitväder ute! bättre än vad det var igår men endå.
jättekul start på sommarlovet, veerkligen. bläe.
Min moppe har slutat funka, nuu igen. Jag tror fan
att den inte tål vatten eller nåt, för varje gång det
har regnat så har den blivit cp. Det är säkert därför.
Aja jag ska försöka kicka igång den och sen köra
till pappa, sen så får han väl kolla på den och fixa
den om det är nåt fel och ladda batteriet.

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra.
Far väl förbi hos Tove när jag har varit hos pappa kanske.
Får se om jag ens orkar göra nåt. Blir så himla lat när det
är sånthär väder ute. blääe. inge kul alls.

Knappt så att jag orkar blogga. Skriver kanske mer sen då=)

häjs.

Kommentarer
Postat av: tezza

svar; hehe najs ;p



synd det där med moppN

och ja, bajsväääääääder -.-

2008-06-11 @ 16:24:15
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0