#106 - hundvakt

Igår så var jag och Tove på tivoli, det var skojj. åkte bara tre gånger, och det räckte=)
träffade massa folk också, kul!

Innan jag for på tivolit så gjorde mamma manikyr på mina naglar. Det tog 2 timmar,
blöö, jag förstörde de lite också eftersom jag vart tvungen att stressa till tivolit. Hade
inte bytt om, sminkat mig eller nåt och jag hade 10 minuter på mig. hehehe, men jag
hann iallafall.

Har nyss varit hundvakt också åt mina voffsar och åt grannens vovve. Lilleman for just
hem så nu gick Vida och la sig. Tror hon blir lite nervös när han är här. Att hon måste
hålla koll på honom och så.. Men nu så slappnar hon av iallafall=)

Men nu ska jag kolla på tv och förhoppningsvis somna=) hare bra, hejs!





skolavslutning på tisdag!
sommarlov<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0