#105 - 29 grader!

Idag har det varit himla varmt ute, sköönt, fast jobbigt.
Man vart helt slut när man var ute, och det är ju typ
fortfarande lika varmt ute, nästan alldeles vindstilla
också..

Min moppe har börjat låta konstigt också!! jag vet inte
varför.. bläe.. skitmoppe, alltid är det nåt. yäyä

Skulle egentligen på tivoli ikväll, men det blir kanskee imorn.
Jag känner mig inte ens pepp på tivoli. Känns inte lika roligt
längre. kostar bara en jäävla massa pengar, och det känns
riktigt onödigt. Om jag far dit far jag bara för att träffa folk och
kanske åka nån endaste gång.


Ska vara hundvakt ikväll, tror jag (?). får väl se, åt grannens
lilla tötvalp. Om inte så blir det nog endå bara att sitta hemma
ikväll och ta det lungt :) Är helt slut idag, har nog med värmen att
göra.



vill ha tillbaka hårfärgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0