#104 - woh

Sjuukt varmt ute! börjar må illa så fort jag sitter ute.. Idag så var jag tvungen att fara
och köpa mat till Zlime.. Så nu har hon lite färska syrsor och mjölmaskar också..
Hittade jättefin sand till henne också, så nu är hon och stampar runt där inne,
Lämnade lite vanlig sand i botten också eftersom jag trodde att den nya sanden
inte skulle räcka så mycke, men den räckte ju hur bra som helst, så jag skulle ha
tagit bort den andra sanden men det hann jag ju inte.. vilket vvar tråkigt eftersom hon
är expert på att gräva, så den gamla sanden kommer fram lite här och där.. menmen,
skitsamma=) huvudsaken är att hon trivs, inte att det är fint.  fast det skadar ju inte om det är fint;D



Idag så ska jag fara till pappa också, skulle ju egentligen ha varit där igår men så blev
det inte, men idag så far jag dit.

sommarkul imorn också! (om jag inte minns del?) . Det blir kul att se=D Sen så är det
väl sista dagen med lektioner tror jag?..
Känns så onödigt att vi ens har lektioner nu, eftresom att vi endå som inte har något att
jobba med. Det är typ bara massa extrauppgifter och att se på film och massa sånt där.
till vilken nytta?

I helgen så är det ju tivoli också!
Har inte så mycke pengar men jag tänker endå inte åka så mycket. På fredag ska jag dit
och på lördag så ska jag sitta hundvakt=) det blir nog bra.

Näe nu ska jag göra nå annat tills jag ska till pappa, blir nog inte att skriva nå mer ikväll eftersom
att jag inte har internet hos pappa, tror jag? hade inte det sist iallafall..

häjs!

Kommentarer
Postat av: J

Söt lien krabat den där Zlime :-), Har inte haft någon ödla själv men ormar och grodor (grodorna åt syrsor och maskar).



Hälsningar J (bloggpolare till morsan).

2008-06-06 @ 00:16:54
URL: http://jhex.net/photoblog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0