#103 - jobbig dag.

Idag så har jag varit på mitt, förhoppningsvis framtida gymnasium.
Vi hade möte där vid 4 och tog bussen ner vid tre, eftersom att det
knappt gick några bussar. När vi kom fram så fick vi sitta och vänta
i ca en halvtimme, och sedan så släppte hon in oss till rummet där
vi skulle prata.
Skolan som jag skulle börja på verkade mycket bättre än vad jag hade
förväntat mig. Ska ju gå linjen Djurvård. Och inriktning hundar.
2 dagar i veckan så kommer man vara på ett ställe som man praktiserar
på, 2 dagar i veckan kommer man plugga och sånt, inne i stan någonstans.
och en dag i veckan kommer man vara på själva skolan, så det blir ju inte
så mycket att bara sitta i skolan, så det blir nog bra, dessutom så får jag ju
hålla på med hundar, vilket är det jag vill!=)

Jag hoppas bara att jag kommer in nu, men hon sa att antagligen så kommer
det att bli så, men hon kan ju endå inte lova nåt, men det lät positivt iallafall.
Hon sa att det syntes och lät på mig att jag verkligen gillade hundar, och att jag
lät bestämd, så allt låter ju som sagt positivt=D
men jag vill endå inte ha för höga förväntingar, blä, då blir det bara jättedåligt
ifall jag inte kommer in.... men det blir det endå.

Iallafall så bestämde vi oss att gå från skolan till stan, eftersom bussen hem gick
om en timme. Det tog ca en timme att gå till stan.. hehe ja vi var ju iallafall i stan
innan bussen. Sen från stan så tog vi bussen till ersboda och då for vi och käkade
på frasses, det var gooott.. Jag var så hungrig. Skitont i fötterna fick jag också av
allt gående. Hoppas bara att jag inte kommer att få nå skavsår av skorna nu, blä
det finns inget värre. Tur att jag inte går till skolan iallafall.. hehe

Näe det var nog allt jag hade att skriva, Skriver nog mer imorn=) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0