#161 - malmö/danmark del2

Men du, härligt att vara tillbaka till umeå, SPÖREGN! blä.

Iallafall, efter att vi hade varit på zoo i danmark så for vi till helsingör, eftersom vi skulle bo där. Min mormors kille Kim hade fått låna sin systers lägenhet som låg mitt inne i centrum i helsingör, härligt! jag ääälskade lägenheten!

Här inne sovde vi, inne i Mads rum.



Utsikten från Mads rum. vars man än kollade så
såg man sprit. haha fast mysigt var det att gå ut
och köpa en baugette till frukost - mitt inne i stan.


Här är deras innegård med
förråd och sånt som dom
delade med någon granne.


Det var ganska chill i Danmark, vi gjorde väl inte så mycket när vi var i Helsingör, men endå så var det svårt att ha tråkigt. Bara att gå ut och gå runt var kul. Alla danskar var skittrevliga. När man köpte något och dom märkte att man var svensk så började dom prata med en. Haha var lite svårt att förstå, men det gick iallafall. Dom förstod ju oss rätt så bra också! ;D


Vi letade efter en bra restaurang rätt så
länge. Men tillslut så hittade vi en. Det är
väl inte så lätt, tre förvirrade svenskar i
danmark. haha. nämen här fick det bli!=D


Calzone fick det bli. Hur
god som helst!=D

Sen så gjorde vi inte så mycket mer speciellt i helsingör. Gick runt och kollade lite, här är lite randombilder från helsingör;





Mer om danmark och malmö kommer sen, plus lite mer randombilder på helsingör. Kan inte lägga in fler nu eftersom datan hakade upp sig och det inte går att lägga in. blö. aja hej så länge=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0