#160 - malmö/danmark del1


Det började med att vi tog flyget ner till Bromma flygplats klockan 6 på morgonen, och sedan vidare till Malmö. När vi kom fram så sovde vi mest hela dagen, eftersom vi varit vaken hela dagen innan.
Här inne sovde vi.


Sen så blev det strömavbrott också, överallt, i heela huset, förutom i en lampa! haha det var helsjukt.


Lite randombilder från första dagen i malmö.

ett gossedjur som min
bror vann i danmark för ett
antal år sen, som tydligen blev
kvar i malmö hos mormor!=)


mormors hund Lizzi! Bortskämd
prinsessa och hur gullig och snäll
som helst!=D


Baksidan hemma hos mormor!



Dagen efter så skulle vi fara iväg till Danmark. Det första vi gjorde när vi kom fram dit var att gå på ett Zoo som finns där. Hur kul som helst men det var verkligen fööööööööör varmt! Jag trodde jag skulle dö! Två timmar stannade vi där, vi hann se det mesta, dom djuren man såg framemot att se=)





Några av dom djur vi såg där=) Lägger inte in alla bilder eftersom inlägget skulle bli för långt. Mer om resan kommer senare. Nu ska jag kolla på pussycatdolls, klippa vovvens klor och ge henne örondroppar!=) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0