#154 - tjohh

Ikväll så har jag varit med alexander. Vi  kollade på nå filmer, öhööhööö och på ööhÖ. Den första fatta jag inte så mke av, och den andra var faktiskt rätt så breaa :) Efter det så cyklade vi hem till han och hämtade amanda. Vi cyklade hit, hon hade sin stora jävla väska me hjul bakom cykeln. asså, en väska med hjul. SÅndär väska som man typ har när man är för lat för att ha en vanlig väska som man måste bära. Sån väska som min mamma ska ha.

näe, asså jag känner att jag är lite för trött för att skriva bloggg, det blir bara helt cp juh! hihihi jag ska träffa min danske vän i danmark.. naaaaaaaaat.
nu ska jag hjälpa amanda med en BLOGG!=D

GNATT!!!!!

KOMMER SAKNA ALLA ER SOM KOMMER KÄNNA SIG SAKNAD!!
inte du.
ba du.
om det är du, eller nån av er som jag tror det är.
vet faktiskt inte varför.
jag kommer sakna...
min käre bror..
mina hundar
min sköldpadda..
min ödla!
Tove..
pappa..
och såklart alexander!=)

amanda kommer sakna kl. jättemke.
MEGAMKE!
SÅ KL, känn dig saknad av amanda!
lite av mig med.
pytte.
HIHI!
:]






PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0