#153 - stressssssssaaaaaa!

Nu känns det ganska så stressigt. Nu har jag iallafall varit ner på stan. Köpte en klänning och en tröja som ska med till malmö:) Skulle köpa sockar som man kan ha i som ballerina skor och liknande, men det glömde jag helt bort. Så det får jag köpa i malmö. Aja har hunnit vara hos pappa också och hämta mobilladdare och sånt där som också ska med till malmö. Har fortfarande inte packat färdigt helt men det ska jag göra när jag har ätit middag. Känns som att jag kommer glömma något när jag ska packa.. fast den känslan får man väl varenda gång. åh, jag är så pepp nu! =)

Funderar på om jag ska sova nåt inatt eller om jag ska skippa det och vara vaken hela natten. Sover jag så kommer det vara väldigt svårt att kliva upp. Plus att jag inte kommer att kunna äta nånting på morgonen innan jag far till flygplatsen, eftersom att min käke är helt sne på morgonen och jag kan inte tugga! eller kan kan jag väl, men det låter läskigt och är obehagligt. Eller så kan jag vara vaken hela natten, vara hyfsat trött, får dock i mig mat innan jag far och sen så kan jag sova en stund när jag kommer fram. Vi far ju 06.00  och är framme ungefär 09.00 så att man har ju tid på sig att sova lite när man kommer fram. Men jag får se vad jag känner för ikväll. Kanske är skittrött också, och då kommer jag ju att somna.

Kommer sakna VIDA!! min älskade lilla sötaste vovve! och lucyyy min ögonsten:) Hoppas Tobbe tar hand om dom som han ska i veckan. Litar inte hundra på han när det gäller att ta hand om djuren, vet inte varför, kanske för att jag är rädd om dom!
Han ska ju mata ödlan också, hoppas det går bra! Vi köpte larver istället för syrsor, det är mycket lättare att mata med larver. Men jag har för mig att han sa att Nadja skulle mata zlime. haha jag kan tänka mig dom stå här inne och försöka mata min ödla! Tobbe är ju livrädd för larver och maskar och sånt. Han kunde knappt sova igår när han fick reda på att han skulle mata ödlan! haha.





Mina bästaste!



näe nu ska jag inte skriva nå mer, blir väl att skriva lite till ikväll/inatt! =) pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0