#151 - halsfluss...?

nej tack! Jag tänker inte få halsfluss. hela min hals värker och det blir inte precis bättre. Just bara för att vi ska åka till malmö på onsdag! Självklart så ska jag bli sjuk! Usch. Nej. Blir jag sjuk så blir jag sjuk. Jag åker endå. Inget ska få förstöra nu! För snart åker vi=) Jag ska börja packa lite nu ikväll, då hinner jag komma på sånna saker som jag säkert skulle glömma. Det blir nog bra. Känner mig gaanska så pepp nu, det enda som känns lite jobbigt är att kliva på planet, checka in alla väskorna och hämta ut biljetterna och sånt. Det känns som att nånting kommer att krångla.  Blää. Jag hatar sånt. Men vi ska komma oss iväg iallafall. Det blir att flyga till stockholm, bromma, sen har vi 20 minuter på oss att kliva på nästa plan, sen när vi landar i malmö så kommer min mormor skjutsa oss hem till henne. Jag kommer förmodligen inte kunna sova så mke natten innan vi ska fara, och sen så ska vi ju upp ganska så tidigt också, vi ska fara 6 så det blir väl att kliva upp vid 5 typ. Jobbigt, men ja. Så det blir kanske att sova en liten stund när man kommer fram till malmö.
Det ska bli jättebra väder i både malmö och i danmark! naajs!! Man blir ännu mer pepp när man kollar ut genom fönstret här i Umeå, spöregn! uschhhh!

näe nu ska jag kolla på en film=)

pusssssssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0