#148 - jag hatar datorer.

Försökte blogga igårkväll men min dator hos pappa är heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt äcklig! Det gick inte att lägga in bilder på datorn från mobilen, och sen så gick det inte ens att trycka upp internet! Så jag gav upp. Gör ett nytt försök nu när jag har kommit till mamma. Datorn fastnade TRE gånger när jag skulle ta bilder från mobilen! Så just nu står en ny dator högst på min önskelista!!

Aja. Iallafalll så for vi ner till stan igår. Det var ju glamourgrejset och tävlingen då man skulle springa i högklackat. sjukt kul att se, fast det suger att vara kort. Jag såg inte så mycket. Iallafall så var det tre stycken som gick vidare här ifrån Umeå som ska få tävla i finalen sen som är i stockholm. ;D Aja sen så gick vi runt lite i affärerr och jag hittade en klänning som jag vill ha. Men det blir att köpa den på måndag istället. Var sjukt lång kö och det kändes bara jobbigt. Vi käkade på subway också.  gott=D
När vi skulle hem så gick det ingen buss till östra förrän om en halvtimme, så då tog vi 5an som går till västra. Vi gick förbi mig och sen så gick vi från västra till östra, var väl inte sådär jäättejobbigt men endå.
Sen så var vi hos kl, jag blev sugen på pommesfrites, så vi for förbi kärnan, jag åt, sen tillbaka till kl. Kollade på film. och så.
Vi letade efter Mean girls men vi kunde inte hitta den. Så vi fick låna den av tezza istället, tack tezza!=D Vi måste ialafall lämna tillbaka den till hon idag också, eftersom att imorn ska hon iväg på bilresa.

På Onsdag så var jag, mamma och amanda iväg till malmööö!=) kommer blii naajjjs! Flyget går 06.50 på morgonen! jag kommer vara helt död då. Men aja. Vi ska till danmark också, där ska vi vara i två dar. Sen kanske kanske vi ska till tyskland. Vi får väl se om det blir av=) Är jävligt peppad iallafall. När vi kommer till Danmark så ska vi fara på ett zoo också. Vi skulle dit när jag var liten också. Men då fick jag typ magsjuka, eller så blev jag åksjuk av båten, så jag började spy också var vi tvungen att vända igen. Men nu så ska vi dit=) Hoppas jag!! annars blir jag arg;D
Mamma börjar prata om att hon är sjuk osv och att hon kanske inte kommer kunna åka. Men de e ba skitsnack :O jag tänker åka. Hon får sätta sig i flyget hur dåligt hon än mår! =D hahah, nämen hon ska till läkaren imorn så då får vi väl se.=)


möööms.


umelagun!=)


hahahh, söt groda som jag och amanda hittade en morgon!


japp där springer dom i högklackat=) plus amandas fina mobil!


Här var finalloppet, vilket avgjorde vilka som fick gå vidare till finalen i stockholm=)



Nu orkar jag inte skriva nå mer. Blir väl kanske att skriva mer ikväll. Beror lite på vars jag är=) Hejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0