#147 - heela natten

jääz så har man inte sovit på ett antal timmar! är väldigt trött nu eftersom det inte blev att sova alls igårnatt, så jag måste alldeles strax gå och lägga mig igen! ;D

Iallafall. Jag och amanda for iväg till coop forum vid 9 imorse, hon skulle kolla efter någon väska men hon hittade ingen, sen for vi förbi på jula men där fanns det typ, nån. Men jag vet inte riktigt vad hon tyckte om dom;D Jag köpte iallafall läkerol där och sen så for vi till willys. Blev jätteeesugen på ost! Så jag köpte såna där små ostar, typ "tärningar" , 24 bitar i tre olika smaker, och sen så köpte jag kex=D Så det blev att fara hem och äta kex efter willys!

Sen så kollade vi på en film och sen cyklade vi till kl. Vi hann typ inte mer än dit så skulle vi cykla tillbaka till mig. Jag och amanda bestämde oss för att fara och bada på umelagun. Så jag var ju tvungen att cykla hem igen och hämta mina badkläder. hehe. Så då for vi hem till mig och hämtade min badkläder efter att amanda hämtat sina, och sen så for vi till umelagun. Vi åt direkt vi kom dit, för vi var så hungriga. Och sen så gick vi och badade=)

Jag höll på tappa min ring! Min ring som jag fick när jag var jätteliten. Jag minns att jag la den i min påse men neej den låg fan i gräset när jag komm tillbaka, eller på handduken? minns inte. Iallafall amanda som såg den, annars så hade jag aldrig sett den! ;D hihi. Det var en jätteläskig liten unge som följde efter oss! Typ dök i vattnet och jagaadee oss. Jag vart typ rädd! Så då hade jag badat färdigt :) haha. Nä men jag hade ju faktiskt tänk kliva upp nångång då från vattnet endå ;D hihi.

Sen nu på kvällen så kom alex förbi hit i några timmar. jag försökte kolla på nån film som vi såg, men det gick inte för den sööööööööööög verkligen och jag ville kolla på tur & retur eller hur den hette=D hihi, den var ialalfall mycket bättre. fattade ingenting från första filmen vi såg iallafalll. Försökte ju hålla mig vaken också.;D

Men Näe, nu måste jag veeeeerkligen sova. Hade egentligen bilder också från nydala och så, men jag är alldeles för trött för att lägga in bilder, så gnatt! :)

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0