#146 - stan

Idag så har jag varit på stan, hade absolut inga pengar! Men jag kom endå hem med lite saker som jag fick av amanda, plus.. pengar som jag typ.. tog från hon :] hihi. Nämen hon hade endå tänkt lämna dom. var bara nåra små enkronor, och eftersom jag är fattig så är det iallafall nånting! haha, Aja. Kl följde med också men for hem ganska tidigt. Men vi började med att följa han på apoteket, sen så gick vi till subway och käkade macka! Rostbiff och vitlöksås, mums! Inte helt fel! Sen så for Kl och jag och Amanda gick runtrunt och kollade på saker. Amanda köpte typ örhängen och hårband, underkläder plus en goodiebag/överraskningspåse för 25kr från glitter, med tio olika småsaker i. Fick det som hon inte ville ha, hon gillar inte rosa, och det är ju ganska kul för mig som älskar rosa;D för jag fick ett jättefint rosa hårband=) Som jag har på mig just nu! hihi.

Inatt så blir det att sitta uppe och kolla på film! Jag och Amanda har just sett en som heter "min frus första älskare". Den var rätt så bra, men den var typ läskig=D hihi. Vi har köpt massa godis och dricka och chips och grejjer på obs också, så vi kommer ha ganska så ont i magen sen, har ont i magen redan nu!
vi ska försöka vara uppe länge ikväll, fast vi får väl se hur det går.. hehe..

Imorn så blir det kanske att fara på Umelagun igen, om det är bra vädeer, hoppas på det=) Fast om vi somnar jättesent inatt så kommer det vara ganska så svårt att kliva upp. Men vi får försökaa!=D


Det var nå glamourgrejs på stan, på lördag så ska några springa med högklackat. Det måste
jag se! ;D


En bubbelpool som stod mitt ute på stan, man fick näästan lust att hoppa i;D


Amanda sitter på apberget och ser... ut så.. =D


Överaskningspåsen!


Och i den påsen så fanns det ett bälte, ett pärlhalsband, två armband,
tre hårband, två hårspännen plus två brosch=D lätt värt!


Gratis redbull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAHH!!!!




Vårt gottaaa som vi ska ha ikväll!!! = ont i magen=D



Kommentarer
Postat av: Mamma

Kaffe??? S

2008-07-18 @ 08:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0