#145 - tjaho=)

Igår så var det en rätt så tråkig dag, satt bara hemma, var ute i solen en liten stund, men sen så satt jag bara vid datan och läste bloggar och kollade på film. Senare på kvällen så cyklade jag till kl, alex och amanda. Då lekte vi lite utomhus;D hihi. Sen så cyklade vi till statoil och köpte chiips och dip och drickaa och sen hem till mig och såg på en film, good luck chuck hette den. Den är jäättebraaaa=) Efter filmen så skjutsade jag hem amanda, eftersom dom har bara en cykel, och om ja skjutsa amanda så slapp dom gå=) Sen så for jag hem och pratade ett tag med Tove och sen så somnade jag. Vaknade nu för ett tag sen och snart så ska jag följa med Amanda ner på stan. Har som endå inget bättre för mig. Annars lär det väl bli så som det brukar bl. Att jag sitter här vid datan och klagar på hur trååååkigt jag har och att det inte finns nåt att göra på dagarna. haha, men nej. Nu måste jag gå och borsta tänderna osv. häj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0