#144 - umelagun!

Idag så blev det att kliva upp lite tidigare än vanligt eftersom att jag Kl, amanda och alex skulle fara ner till umelagun=)
det vär ääcklig varmt att gå dit, men blev typ svinkallt när man kommit i vattnet :)
När vi hade badat ett tag så käkade vi hamburgare, sen så ville jag och amanda inte bada mer, det vart typ dåligt väder och blåste jättekallt, så vi köpte varma chips och stannade uppe vid våra handdukar medans alex och kl badade lite mer =)
Sen så for vi hem till kl och alex och jag höll på somna. Tänkte gå hem till pappa och duscha och såntdär, men sen så kom jag ju på att jag inte had med mig en nyckel och pappa är ju i stugan, så det var ju inte så lyckat. hähe. Aja sen så for vi hit hem till min mamma och jag duschade och så sen så käkade jag och amanda maaat och sen kollade vi på två filmer=) Hade inte sett dom förut, mendom var bra=). dom for bara för en liten stund sen och nusnart så tänker jag gå och lägga mig! Kanske blir umelagun imorn igen ifall det blir bra väder=) Vi får väl se :)









Sen här är videosarna som jag lovade lägga upp för nån dag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0