#142 - pigg och glad! ... naat.

Jaah, I fredags så besämde jag, amanda och kl oss för att vara vaken hela natten, och självklart så var vi det också. Vid 9 på morgonen så gick vi förbi amanda och sen hem till kl och käkade frukost. Efter det så fick vi skjuts ner till stan av kls pappa. Vi var på stan några timmar och amanda köpte två stycken hårband.=) Jag köpte absolut inget eftersom att jag endå inte har några pengar.. hihi. Sen efter stan for vi hem till kl ett tag och sedan så följde vi med honom till gymmet. Jag var verkligen helt slut då och ville bara hem! Så jag och amanda for hem till mig och kollade på en film. Det var skitsvårt att hålla sig vaken! Så vi låg typ och sprutade vatten på oss själva, haha det funkade litegrann faktiskt!=D Sen typ precis när filmen slutade så kom Alex hit, och då fick han hålla oss vakna, för det var ganska jobbigt att försöka hålla sig själv vaken. haha. Aja vi gjorde inte så mycket då. Kl kom efter ett tag och sen så började vi kolla lite på en film. Alla höll typ på somna så dom for hem sen. Jag somnade vid 22.00 tror jag. Och det var ganska så värt det. Ångrar inte att jag gick och la mig så tidigt igår! Annars hade jag ju varit död idag! Nog för att jag är rätt så död nu endå men. Blir nog att lägga sig tidigt idag med.

Idag så klev jag upp vid 11-12 tror jag? Och satte mig vid datan och kollade på en film. Efter det så gick jag ut till ängarna och var med tove en stund. Vi blev ganska så sugen på pizza, så självklart var vi tvugna att gå och köpa det, hihi. Vi köpte pizza från mirabell, och eftersom det är ganska så nära mig så tog vi hem det hit. Har fortfarande pizzakartonen här inne så Vida har legat och gjort mig sällskap heela kvällen=D
Egentligen så skulle vi ner på Umelagun idag och bada, men det var så blåsit väder, men jag ångrar hur som helst inte att jag for dit, eftersom att jag känner mig hur sliten som helst idag, och vill nästan bara gå och lägga mig! Så det blir nog snart att sova!=)



Lite bilder från igår

nya modet kanske? (; teehe!


Glad kl!=D


det var jättenaajs väder också!=)


Och amanda var glad/trött/...galen



Och jag vill bada!! :( .. fast inte där.



plus att det kommer lite videos från gårdagen imorgon=) Är för trött för att orka ladda upp dom nu och allt. Tar för lång tid. Så det får bli imorn!=D häjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0