#141 - pizzaaa

Blir att käka pizza idag, eftersom att mamma ska fara bort och kommer hem imorgon. Tobbe ska till Najda, tror jag? hoppas jag. Han och hans kompisar sitter och skriker, förmodligen så sitter dom och spelar eller nåt.Mitt huve gör ont. Har haft ont i huvet i tre dar, eller nåt sånt? nu. Pågrund av den där bulan. Det dunkaar hela tiden, men det känns iallafall lite bättre nu än vad det gjorde igår. Så det är väl bra iallafall. Tråkigt väder ute också, skitsommar. Jag vill fara utomlands, nu! Fast det är ju inte så lätt att fara nånstans när man inte har några pengar. Men i slutet av juli blir det ialalfall att fara iväg till malmö, till mormor.=) Det känns ju kul för jag har ju inte träffat hon sen.. jag var 8 typ. ja det är ju endå 8 år sen, har ingen aning om hur hon ser ut längre heller. Men aja, nu blir det att fara dit igen iallafall=) Så det blir väl kul hoppas jag.

Iallfall, tillbaks till nuuuet. Ikväll så kommer typ Amanda och kl hit och håller mig sällskap=D Alex skulle typ också komma ett tag. Men det blir nog kul.:) Ska ta hand om hundarna ikväll också. Jag är så dålig på att komma ihåg att ge dom mat! Jag måste komma ihåg det nu, jag får väl typ skriva nån lapp och sätta fast på tröjan eller nåt. haha. Näämen det räcker nog om jag ställer fram det på diskbänken=P

Nu vill jag verkligen fara och badA! Jag ställde klockan tidigt idag så att jag kunde fara och bada eller nåt sånt, om det var fint väder idag. Men jag vaknade inte ens av klockan, men det var väl lika bra, för det är lite fult och äckligt väder ute som det har varit dom närmsta dagarna. blää. Hatar verkligen sverige! Jag vill inte bo i sverige! Jag vill flytta nånstans där det är varmt året runt och inte bara är skitväder hela tiden!



nån som är på?

Kommentarer
Postat av: Pinsamt!

Pizza är gott! Snygg blogg du har förresten!

2008-07-11 @ 17:30:06
URL: http://pinsamtbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0