#139 - Onsdag.

Vaknade vid 2 idag, sen så satte jag mig vid datorn och kollade lite på south park  och sen på en film. Ska snart käka middag, och det är bra för jag är jäättehungrig! När jag vaknade så hade mamma varit och köpt mat till Öldan, yääz, så det slapp jag iallafall=) pappa skulle fixa batteriet till moppen nu och sen fara och tanka den åt mig, så det slipper jag också!

Ikväll så har jag ingen aning om vad jag ska göra, får väl se om jag ens orkar hitta på nåt ikväll, känner mig jätteslut idag. Vet inte varför. Och idag så har jag uberont i huvet, jävla bula! jag kan inte ens luta bak huvet det gör så ont! :( blää.


Blir iallafall att vara hundvakt på fredag tills på lördag, och tobbe ska då fan inte ha fest hemma då, då får han fan ta hand om hundarna också! :)

ska äta nu! häjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0