#138 - tröttt

Idag så har det inte hänt så mycket, händer aldrig så mycket på dagarna nu eftersom det nästan jämt är dåligt väder då!
Men iallafall så for jag och hämta upp Amanda nångång vid.. halv 8 eller nåt tror jag? Skjutsade henne på cykeln hem till mig och  så kollade vi på en film som heter Hard candy. Hade sett den filmen förut men det var längesen, så jag mindes inte så mycket. Sen efter det så kom kl och alex hit också. Då kollade vi på nån film som jag inte minns vad den hette, har det i bakhuvet men orkar inte heller gå och kolla vad det var. Så ja. Sen så cyklade vi iväg till Statoil, dom var hungriga så dom köpte nåt att äta;D Amanda skjutsade mig och på vägen dit så cyklade vi in i en såndär "välkommen till fots"- skylt! läskigt! haha, bromsarna sög verkligen på cykeln=( Fast vi hade inte så jättestoor fart så vi överlevde=D Och sedan på hemvägen så började det att regna. Så man var typ, ganska blöt när man kom tillbaka hit.
Sen när vi kom hem igen så kollade vi på en till film, Sin city och sen så började vi kolla på Family guy fast dom skulle hem, dom lämnade filmen så jag ska snart gå och lägga mig och kolla färdigt på den;D

Slog mig i huvet idag också! har fetaste bulan på bakhuvet nu, och det gör jätteoonnt! Jag dog typ när jag slog i det, låg typ blixtstilla i soffan och heela världen bara stannade!! sen gick jag och hämta is.


nu ska jag kolla på family guy!!!=D häjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0