#137 - hej :]

idag så gjorde jag inte så himla mycket. Tobaejas kom hem ett tag och dååee så spelade vi lite wiiii. Vi sög båda två idag så de va inge roligt, och därför så spelade vi inte nå länge, sen så var han tvungen att fara o handla endå så;D. Skulle köpa mat till ödlan idag också men det glömde jag helt bort. Så det får jag göra imorn=) .. eller jaa, idag blir det väl endå. Fast.. aja skitsamma.

Sen lite senare på kvällen så kom Tove hit och jag fick typ något av ett skrattanfall där ett tag.  Sen så skulle Amanda, Alex och kl komma hit, och under tiden så spelade jag lite guitar hero=D Sen när jag skulle ta "av mig" gitarren så slog jag in den rakt på näsbenet och har fan skitont nu! kommer säkert få blåmärke!! :O läskigt.
Aja sen kom dom hit iallafall och då kollade vi på två filmer, satt inne i mitt rum och det blev äckligt varmt där ett tag och det var gaanska så trångt eftersom att jag inte har sådär jättestort rum heller=D Dom for för ett tag sen nu, förutom tove då, hon ska nog sova här tror jag=P eller det verkar så :D hihi.

Näe nu orkar jag inte skriva nåt mer, det svider i ögonen! känner att jag börjar bli lite trött=D sen så är jag hungrig också... men det får jag som låtsas att jag inte är, för jag orkar inte gå och äta nånting!

plus att amanda är snäll! :D

gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0