#134 - scrubs maraton!

Igår så blev det att gå med Vida till mamma, ge henne mat och sen så duschade jag och så. Sen så satt jag lite vid datan som lite tidsfördriv, och sedan blev det att gå tillbaka till pappa. Kollade på någon film som var på trean igår också, kiss kiss bang bang, tror jag att den hette(?). Men såg inte hela eftersom jag somnade mitt i filmen. Men den var endå inte sådär jättebra=D Tove ringde sen och kollade om ja ville komma och kolla på film. Men jag var helt slut, kändes jobbigt att gå så långt men endå så hade jag typ massa överskottsenergi och ville ut och springa! haha, fast det gjorde jag inte. Näe istället så gick jag över och kollade på scream med kl och amanda, vågar endå inte se den själv=) haha. Sen så var jag där ett tag och sen gick jag hem och somnade direkt jag la mig i sängen. Det var hur varmt som helst igår också. Det började med dåligt väder, regn. Sen så blev det sol och jag höll på dö när jag gick till mamma! Men nu ångrar jag att jag klagade så på vädret, för jag vill ha lika fint väder idag med!=( nu är det bara molnigt och trist. Känns som att den här sommaren kommer bli en tråkig sommar om man tänker på vädret, vi har ju inte fått nån bra start heller precis.

Idag blir det att gå förbi hos mamma och ge Vida mat, Sen få i mig lite mat själv och sedan titta på scrubs!=D så det blir bara najs!

nu måste ja äta lite! häjs!

Kommentarer
Postat av: tezza

haha jag minns någon vattenbana man åkte i ;o

har inget minne av någon bergochdalbana, men jag var rätt liten då :P

men det där får man väl se när man kmr dit ;d

2008-07-05 @ 14:40:20
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0