#133 - hulluu

Igår så gick jag och tobbe till pappa nångång vid middagstid typ. Sen så hade vi inte ätit någon middag och for till kärnan vid 8. Jag käkade vesuvio och han åt kebabtallrik. sen kom nadja dit och kvart i 10 så beställte hon också en vesuvio. Han som jobbade där kom typ ut och pratade med henne och glodde på henne när hon åt, haha det såg ut som att han ville stressa henne eller nåt:O sen direkt hon hade ätit så stängde han dörren. Och då så gick jag hem. Satt hemma en stund och sen kom alex hit tvärt för ja kunde inte lämna vida. Men pappa kom hem ganska fort och då gick vi till han och kollade på south park filmen ;D den var breaaaa. Sen hände inte så mke, vi spelade lite halo också och jag sög. sen for jag hem och sovde!=D ställde klockan på 9. Fast jag vaknade inte av den. bläh. Vaknde vid halv 12 och gick ut med vida på en liten promenad.

Nu sitter jag här och har tråk. får se vad som händer, skriver mer sen=) häjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0