#132 - pigg men sliten!

Somnade så fort jag gick och la mig igår. Sjukt härligt att sova var det. Sen imorse så ringde det nån från något företag eller nåt liknande och frågade om jag var therese. men det är jag ju inte. Trodde först att jag drömt det men sen såg jag på min mobil på samtal att det faktkst hände;D

Sen klev jag upp vid 12(?) tror jag. och gjorde mig i ordning och sen så for jag och tove och solade. Vi solade från ett tills typ kvart över 4 och nu känner jag mig jättesliiten. Kanske för att man legat i solen. Ska snart gå och duscha och sen så går jag till pappa och käkar middag. Efter det så blir det nog inget speciellt. Ska ringa Tove och kolla om vi kanske ska hitt på nåt. Annars så blir det nog bara att vara hemma. Känner mig hur trött som helst.

Nu ska jag gå och hälla i mig vatten och sen ta en dusch. häejs.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0