#131 - Natten till idag

Igår så rensade jag och mamma garderoberna, sen så satte jag mig vid datan och tänkte bara vara hemma och lägga mig i tid. Sen så vid 1 tror jag började Alex, Amanda och Kl tjata på mig om att jag skulle komma dit, fast det ville jag inte, det var sent och jag vågade inte=D haha. Dom tjatade typ i 2 timmar och sen så kom Alex och Amanda hit och kidnappade mig!=( haha, också skrev Amanda ett brev till min mamma där det stod att dom hade kidnappat mig. Sen så for vi. Klockan var då 4 och det tog ca 40 minuter för oss att gå från västra till östra. väldiigt lång tid. haha

Sen när vi kom hem till Kl så satt han där och hade säkert jättekul. Sen så hade vi inte så kul och sen spelade vi fia med knuff! jag vann!! =D fast det var väl inget ovanligt;D hahaha. Nämen, sen så blev typ alla bara cptrötta och helt cp och Alex skrattade åt ingenting och sen så somnade han. Då ritade Kl på han och skrev KL i hans ansikte ;D hahah, det vart ju sött.
Sen tillslut så gick han och la sig i sin säng och tiiden gick och vid 9 eller typ halv 10? trro jag så for jag, Amanda och Kl till mig och hämtade rostmackor, så att vi kunde göra majonäsmackor med sallad=D Jag och Amanda tog moppen tillbaka och Kl fick gå :] men det gjorde säkert inget :D haha
Vi kom fram till Kl igen och gjorde majonäsmackor och sen började jag må illa. Vi kollade typ lite på tv och sen så somnade alla.

Jag sovde i typ  en halvtimme och sen for jag hem och duschade. Sen gick jag tillbaka och väckte Amanda också vaknade Alex och Kl också. Amanda somnade ganska fort igen och sen så hände det inte så mycket. Kollade typ på tv och jag somnade 20 minuter till.

klockan 4 så for jag hem till pappa och käkade. Och nu sitter jag här hos mamma. Får se vad det blir ikväll, ska kanske vara med Tove sen ifall hon hinner=) annars så ska jag soooova! är jäättetrött. skulle kunna somna nu.

och ifall jag somnar snart, så godnatt!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0