#129 - vaaarmt

Det är inte sådär jättesoligt ute, men det är saatans varmt!
Gick just till djurmagazinet och köpte syrsor, jag höll fan på dö. Så varmt det var. Ska snart mata honom och sen så ska jag fara till pappa och käka. Ikväll måste jag hit igen och packa ur massa saker och kanske städa mitt rum. Ligger kläder överallt. Sen före det eller efter så ska jag nog vara med Tove. Om jag hinner så far jag och tankar moppen ikväll också, men jag vet inte, kanske får göra det imorn istället=)
Nu måste Zlime ha mat. hejs!

Kommentarer
Postat av: Eva

Usch syrsor :S Våra ödlor som vi hade förut åt inte alla syrsor så dom spelade hela nätterna :/

2008-07-01 @ 17:51:15
URL: http://www.metrobloggen.se/tillsalu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0