#418 - år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En massa!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag vet inte, minns inte ens vad mitt nyårslöfte var.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, ingen som stod mig nära.
5. Vilka länder besökte du? eh.. Danmark?=D
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Nja, kanske lämna Umeå lite oftare?
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Datum? Vem kommer ihåg sånt? 2008 var inget speciellt år, men kommer minnas resan till Danmark! helt klart. Bara för att det var så underbart där detta år.
8. Vad var din största framgång 2008? Jag vet vad jag vill och jag vet att jag kan.
9. Största misstaget? Vet inte, största misstaget är väl att jag gjorde för många små misstag kanske.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
11. Bästa köpet? Min ödla Citrus
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat förmodligen..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En massa, t.ex danmark
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?  Rihanna-Rehab, James Morrison ft. Nelly Furtado-Broken Strings, Katy Perry-I Kissed A Girl osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag tro.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på tiden kanske, men annars, inget.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat energi på människor som inte förtjänar min tid.
18. Hur tillbringar du julen? hemma med bror och mamma.
19. Blev du kär i år? nepp!
20. Hur många one night stands? Inga
21. Favoritprogram på TV? One Tree Hill, Gossip Girl, Scrubs, Simpsons, Family guy, The hills

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hatar? Nej, finns dock en massa som jag inte längre tål
23. Bästa boken du läste i år? Vet inte.
24. Har du fått bättre självförtroende i år? Ja.
25. Något du önskade dig och fick? Önskade mig inget. Men fick mycket som jag endå velat ha.
26. Något du önskade dig men inte fick? Nej 
27. Årets bästa film? Skulle förmodligen stått high school musical 3 här, eftersom jag är galen i dom filmerna, men har inte sett den.. snyft :(
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? En lugn födelsedag med Tove utan alkohol!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nja en jävla massa pengar, en resa runt jorden, en stor villa nånstans och en till hund kanske?
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Lite fram och tillbaka från jag vet inte vad.
31. Vad fick dig att må bra? Familj och vänner, speciellt vänner som jag återigen fick kontakten med=D 
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Brendon, helt klart. Sen han i The script är ju inte helt ful heller!
33. Vem saknade du? Saknade väl en massa till och från.
34. de bästa nya människorna du lärde känna? Har inte lärt känna så många nya människor.
35. Hoppas du att nästa år blir bättre? Ja! Såklart

Kommentarer
Postat av: amanda

31. Vad fick dig att må bra? Familj och vänner, speciellt vänner som jag återigen fick kontakten med=D



Jag tänker ta åt mig, hihihi =]

2008-12-30 @ 17:28:38
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0